poniedziałek, 7 kwietnia 2014

f LOVER

Kocham lumpeksy! (już to chyba pisałam ^^) Ale serio, takie cudeńka tylko tam można znaleźć! np. bluza z dzisiejszego posta, nówka sztuka, znalazła kochana siostra :* Po czerni czas na element wiosenny - kwiaty. Zdjęcia zrobione jeszcze jak było ciepło, by Eryk. A pogoda coraz piękniejsza (czasem zawieje mocniej), aale już mam kolejne weny na looki! So stay tuned! 

Przydałby się jakiś shopping, dajcie mi troszkę wolnego czasu :c





 hahaha models face - kind of xD

 +LOOKBOOK

(wearing: H&M trousers, Stradivarius top, sh sweatshirt, converse sneakers, H&M necklace, H&M hat)
in love with
*.*

piątek, 4 kwietnia 2014

Bday fashion show

Już kwiecień, miesiąc do matury, czas przyspieszy, dyplom i koniec. Oczywiście szkoły ^^ A co będzie poteeeem? To dowiecie się po maturach :) Końcówka marca - 29.03. urodzinowy pokaz GAGAmodels. 18-ste urodziny obchodziliśmy wraz z rodzicami w Concordia Design w Poznaniu. Atmosfera była cudowna i bardzo rodzinna :) Przydałyby się takie spotkania częściej :) Kilka zdjęć z backstage'u, pokazu i afterparty: (by Marek Makowski)

do usłyszenia 
xoxo


Michał, Ola, Karolina


fot. by Marek Makowski

+LOOKBOOK

(wearing: lace sh dress, H&M leather jacket, New Yorker hat, Stradivarius high heels)

niedziela, 16 marca 2014

My fauvorite colour is black

Na dobranoc, na dzień dobry! Ponadczasowa czerń w wydaniu - full. Ramoneska - nie moja, pożyczona od siostry, aleeee ja wciąż poszukuję tej jedynej! Zdjęcia robił oczywiście Eryk :)
Wczoraj wróciłam z wymiany pol-niem, jak dostanę fotki to coś wstawię tu. Zauroczona jestem kolejnym miejscem, którym jest - Hannover.  Cóż więcej tu napisać...nie mam weny. Zapraszam na instagrama & lookbooka ;







 +LOOKBOOK
(wearing: H&M trousers, H&M leather jacket, Stradivarius top, Forever21 glasses, NewYorker hat, Topshop cutout boots, Topshop earrings)

poniedziałek, 3 marca 2014

Flou | Thanks for nothing

Zdjęcia z Erykiem wypaliły! Kolejny set, trochę w innym klimacie. Chyba lubię taki styl czasem.






^.^


+LOOKBOOK
(wearing: H&M pants, Forever21 sweatshirt, sh shirt, snapback "knife to meet you", primark bracelets, H&M rings)


addiction

czwartek, 27 lutego 2014

"KEEP NO HUSBANDS" ~ TOA

Jeszcze przed świętami otrzymałam paczkę od The Orphan's Arms (Thank youuuu!) Miły prezent pod choinkę ;) Koszulka "KEEP NO HUSBANDS" lovely! Look na chłodniejsze dni, dzisiejszy nie był najgorszy. Powoli, ale mam nadzieje, że przychodzi do nas wiosna. W końcu zdjęcia z Erykiem :)
Enjoy :)
xxx




+LOOKBOOK

(wearing: TOA tshirt, sh maxi skirt, sh belt, sh sweater, Dr.Martens boots, F21 necklace)


niedziela, 16 lutego 2014

4 me 4 you

Już koniec tego dobrego. Czas do szkoły. Były to dwa tygodnie pracy, imprez, świętego spokoju. Juz jutro pobudka 7:00 i prosto na wf. Niech to będzie dobrze rozpoczęty tydzień dla mnie i dla Was!
Teraz byle do świąt!

A co do stroju, to siedząc w domu, tak o go "stworzyłam". Minimalizm jest chyba najlepszy. Chociaż nie zawsze ;) Wybaczcie mi ten brak jako takich zdjęć, ale co można zdziałać bez statywu w domu i dobrego ustawienia ostrości :c W końcu muszę ogarnąć jakieś dobre zdjęcia na lookbook'a !
Trzymajcie się! Keep warm guys!



zmienione lookbook'owe, bo naruszało regulamin :/

+LOOKBOOK

(wearing: F21 skirt, Stradivarius top, sh coat, H&M hat, sh backpack, H&M boots)

zapraszam na mojego instagrama - instagram.com/mariaczerniak (@mariaczerniak)

czwartek, 13 lutego 2014

Keep lovers not friends

Już daaaawno powinnam to opublikować, ale nie mogłam się w "starym roku" przysłowiowo "ogarnąć" i dopiero dziś publikuję posta/looka z kolejną cudowną rzeczą od TOA. Jest to krótki sweterek z hasłem "keep lovers not friends". Pojawiło się moje zdjęcie w nim już na instagramie jak i w grudniowym Glamour ^^, a dziś tu i na lookbook'u. Finally! Można go ubrać do wszystkiego latem do szortów, spódniczek, zimą na koszulkę, żeby nerek nie wywiało! Ja w swoim secie połączyłam go z bordową (mat. skaj) z forever21 (kupiłam w Japan) + rajstopy żeby było ciepłooo, buty (cut out) Topshop (kocham je *.*), dodatki i voilà :) 
xx


_____






+LOOKBOOK
(wearing: TOA sweater, Forever21 skirt, tights, TOPSHOP boots, H&M hat)