2014/07/24

Lost in SIN

W końcu zrobiłam zdjęcia z nową, dawno już otrzymaną koszulką firmy The Orphan's Arms. (Przepraszam, że tak długo to trwało...) T-shirt z napisem "Lost in sin" oraz printem jaskółki połączyłam ze spodenkami marki sinsay (o modnym wzorze i o wiele tańszej wersji niż tej z zary) i z najwygodniejszymi trampkami converse! Zainspirowana modą uliczną w Tokio, założyłam jeszcze kawaii skarpetki ^^ Mam nadzieję, że ten dość prosty, znów zachowany w tonacji b&w zestaw, przypadnie Wam do gustu. XO 

fot. Joanna Graca

Zdjęcia do dzisiejszego posta zrobiła cudna Joanna, którą poznałam tutaj w Tokio, ale niestety już musiała wracać do domu. Tęsknię!


+LOOKBOOK
(wearing: TOA t-shirt, sinsay shorts, converse, House watch, H&M earrings, parfois sunglasses)

Follow on Bloglovin
Instagram
                                    

1 comment:

  1. Super stylizacja, wszystko idealnie do siebie pasuje, a koszulka genialna;>!

    ReplyDelete