2015/09/23

n.y.c. street style

 Tę kurteczkę dorwałam w jednym z vintage sklepów w NY. To był mój ostatni dzień. Właśnie wtedy dowiedziałam się, że mam zarezerwowany lot do Mediolanu i to za kilka godzin. Wyobraźcie sobie w jakim stresie musiałam wszystko ogarnąć. A teraz w słonecznej Italii rozpocznie się kolejny tydzień mody - Milan Fashion Week. xx

 I bought this jacket in vintage shop in New York. That (last) day agency just told me that they booked for me flight to Milan. I had few hours to packed everything. Can you imagine how stressful it was?! And now in sunny Italy - next fashion week has just begun. xx
miss home...

(wearing: vintage bomber jacket, vintage shorts, H&M belt & top/bra & moccasins, 
Forever21 bag, Hugo Boss sunglasses)

 +LOOKBOOK
 

Follow on Bloglovin
 Instagram

3 comments:

  1. Oo.. to Twoja kariera rozwija się fenomenalnie , życzę Ci jeszcze większych sukcesów! :)

    ReplyDelete
  2. kurtka i torebka bardzo mi się podobają ! :)

    ReplyDelete